Obserwatorzy

Saturday, October 10, 2015

Dawno mnie nie było

Miałam wolną chwilę, więc postanowiłam w końcu wykonać obiecaną 31212421 lat świetlnych grafikę dla Wanko. Sorki memorki, miałam okropnie mało czasu. Klasa maturalna, co chwilę sprawdziany itd. Żyć nie umierać.
 
Grafika:
 
Nie trzymałam się kropka w kropkę zdjęcia, dlatego, że dół był lekko przyciemniony i nie chciałam, żeby wyglądało to nie naturalnie. Ociepliłam gamę barw, bo była zbyt zimna. Tło to kilka warstw rozmycia koloru zielonego. Miało to przypominać odrobinę drzewa. Nie wiem czy na pierwszy rzut oka można to w taki sposób skojarzyć, ale mam nadzieje, że tak.
Włoski, niby rozwiane, niby nie. Taki misz-masz.
 
 
 

5 comments:

  1. Trochę w włosach brak pojedynczych włosków i końcówek. Ale da się wytrzymać :3 Wejdź na gg :D

    ReplyDelete
  2. super ci to wyszło :D
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete