Obserwatorzy

Monday, October 12, 2015

Cara - szara

Kolejny raz postanowiłam wykonać grafikę przedstawiającą Care Delevingne (Delewin).
Grafika:
Niby Cara, niby nie

Myślę, że w jakimś stopniu przypomina ww modelkę. Generalnie nad grafiką nie spędziłam dużo czasu. Zajęła mi w sumie może jakieś 2 godziny (?). Ogółem podoba mi się wykonanie brwi i oczu. Cienie na powiekach są lekko rozmazane, żeby zbilansować mocniejsze przejścia między warstwami. Najwięcej zabaw było z włosami, które na razie nie wychodzą mi zbyt dobrze.


Jak się wam podoba?





7 comments:

  1. Replies
    1. @OnAlways Together dziękuję ślicznie ^^

      Delete
    2. @Наталия Годунова Thank u very much. Of course, no problem.

      Delete
  2. masz talent!!!!
    swietnie to wyszlo!
    buziaki!
    zapraszam do mnie na dluzej :)

    ReplyDelete
  3. Thank you dear, follow you №138 + facebook
    https://www.facebook.com/Polscy-graficy-Stardoll-355326444514624/ - is that you?
    if not - write the link to your site :)
    have a nice day

    http://www.mosaictrends.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank, but that is not my website. I don`t have fb fanpage. You can join members in my blog.

      Delete