Obserwatorzy

Sunday, September 27, 2015

Colourful...

Czas wolny = nowa grafika. Takich równań powinno uczyć się na matmie!
Znalazłam bajeczne zdjęcie epicko kolorowego nieba. Nie mogłam oprzeć się, musiałam je odwzorować :)
 
Grafika:
Myślę, że generalnie w całości prezentuje się na w miarę dobrym poziomie. Lipy nie ma jak to mówią, ale mogło być lepiej. Nie podoba mi się żydowskie, z lekka kiczowate morze/jezioro/ocean/whatever, ale postaram się w przyszłości robić to lepiej.
 
Myślę, że niebo jest ładne, aczkolwiek ma lekko za mocne przejścia kolorystyczne.
 
tradycyjnie gif, śmiga jak szalony
 
 
I jak? Co sądzicie?
 
ps: Bardzo pragnę zrobić tutorial. Z racji, że ma uczyć was, a nie mnie to wy musicie podsunąć mi pomysł co to ma być :) czekam...
 
 

14 comments:

  1. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post u mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wspaniała grafika!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    ReplyDelete
  3. Powiem tyle: zaje... no wiadomo :)
    Kocham Twoje grafiki, naprawdę mogłabym je oglądać codziennie ^^ chyba sobie zrobię nowy folder w komputerze, haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, dziękuje bardzo :) W najbliższym czasie postaram się coś dla ciebie pokombinować. Wcześniej zupełnie nie miałam jak :/

      Delete
  4. Fajna grafika ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    ReplyDelete
  5. rewelacyjne !! :)

    Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)
    Anru,

    ReplyDelete
  6. Ciekawa :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładnie, ale ta prosta linia styku nieba z morzem/oceanem wygląda bardzo nienaturalnie. Ziemia jest okrągła (a tak właściwie owalna) i linia styku powinna być zaokrąglona.
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za opinie. Rada przyda się na przyszłość.

      Delete