Obserwatorzy

Thursday, September 3, 2015

Chmury, chmurki, chmureczki

Miałam ochotę na grafikę. Znalazłam świetne zdjęcie w internecie i chciałam je odwzorować. 

grafika:
*kliknij na obrazek, aby powiększyć*
Mi osobiście grafika się podoba. Ładnie według mnie wyglądają chmury, przejścia kolorystyczne. Użyłam tu sporo odcieni pomarańczy, żółci i delikatnego brązu. 
Grafika zajęła mi chwilkę, bo z jakieś 15-20 minut. 
Jestem zadowolona z efektu, choć wiem, że mogło być lepiej. 

gif:
*zasuwa jak kiedyś mój kot do lodówki*

Co sądzicie o grafice? 

21 comments:

  1. Dziękuję za odwiedziny, również obserwuję :)
    Grafika mi się podoba i uważam, że masz talent :)

    ReplyDelete
  2. Dziękuję za odwiedziny :) Bardzo lubię blogi osób z talentem , a Ty go najwyraźniej masz .Grafika bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za miłą opinie ;) Nie ma za co, odwiedziny to była przyjemność.

      Delete
  3. Dzięki za komentarz u mnie, to wielka motywacja!
    xoxo // mój blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma za co! To ja bardzo dziękuję za odwiedziny.

      Delete
  4. Of course! I am really glad to know your blog. I will join to the followers.

    ReplyDelete
  5. wowow, jestem zachwycona, na prawdę masz talent. ja nigdy bym czegoś takiego nie zrobiła. :)

    wpadnij do mnie mój blog klik!

    p.s. może wspólna obserwacja? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje ślicznie :) Jasne, nie ma sprawy. Chętnie zaobserwuje.

      Delete
  6. Nie jestem jakimś znawcą jeżeli chodzi o grafikę,
    ale moim zdaniem wyszło Ci świetnie! *o*
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam ♥
    Może wspólna obserwacja?

    ReplyDelete
  7. wyszło naprawdę ciekawie ;] widać, że lubisz robić to, co robisz i robisz to świetnie ;) na pewno jeszcze tu wpadnę i będę podglądać jak się rozwijacie- ty i twój blog. powodzenia!

    http://you-always-be.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Mega, super!:):)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    ReplyDelete