Obserwatorzy

Saturday, September 5, 2015

Nudy na pudy

Nudziłam się koszmarnie, więc zrobiłam grafikę. Ukazuje ona zachmurzone niebo oraz trawę. 
Jestem w trakcie tworzenia grafiki z postacią Margot Robbie. Nie wiem kiedy uda mi się ją skończyć, ale pewnie niedługo. 

Grafika:

Obrazek jest wklejony, ponieważ przy otwieraniu okna do wstawiania obrazu wyskakuje błąd. Ktoś miał może kiedyś taki problem i się z nim uporał? (Bad Request Error 400).

Ktoś coś? Help.
EDIT:
Blogger znowu mnie pokochał ;*
ps: Dziękuje Wanko za podpowiedź ;)




ps: pud to dawna, rosyjska jednostka masy równa około 16,5 kg


32 comments:

  1. you have a fantastic blog
    Have a nice weekend!

    http://abdelkhalekleblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super grafika! I ciekawe spostrzeżenie z tym pudem :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładne :)
    Świetny pomysł na prowadzenie bloga ;)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    ReplyDelete
  4. Śliczna grafika! Ja nigdy czegoś takiego nie próbowałam :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  5. Boskie! <3 mam nadzieję, że kiedyś dodasz jakiś tutorial, byłoby świetnie. Ale nie będę wymagać za dużo :P naprawdę Cię podziwiam *-*
    Pozdrowionka 💟

    Wanko-san.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje bardzo. Chętnie dodam jaki tutorial, ale muszę uwinąć się z moim problematycznym bloggerem, który nie chce dodawać mi obrazków. :/

      Delete
    2. To bardzo się cieszę :) a będziesz robić grafiki na zamówienie? Bo ze 2 by mi się przydały, a moje umiejętności graficzne niestety są słabe :P

      Delete
    3. Zależy na pewno co dokładnie, jakieś napisy czy coś w tym rodzaju?

      Delete
    4. Już odpisałam na e-mailu :) a jeśli chodzi o Error to spróbuj zmienić przeglądarkę. Mnie pomogło ;)

      Delete
    5. Dzięki za pomoc, zmieniłam przeglądarke i problem zniknął :)

      Delete
  6. super grafika! :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie ! :)

    ReplyDelete
  7. Śliczne! ;) Zazdroszczę talentu ;)
    obserwuję ;))

    ReplyDelete
  8. Świetne !!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji
    http://mikaart-m.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje ogromnie. Oczywiście, jutro zaraz po szkole (bo teraz nie mam za bardzo dostępu do laptopa) odwiedze twój blog :)

      Delete
  9. Powinnaś zrobić fanpage swojej strony na fb :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj, oj, wole jednak nie. Kolega z klasy zrobił fanpage swojej muzycznej działalności jako beatboxer i jednak niektóre osoby się z niego podśmiechują. Wole nie ryzykować :p

      Delete
    2. Dlatego ja mam osobne konto na fb :P no, ale jak uważasz ;D

      Delete
  10. Zachęcona Twoim komentarzem wpadłam i jestem pod wrażeniem ;) ja potrafię tworzyć, ale jedynie ręcznie. Poza tym super grafika ;) dodałam do obs. ;)

    ReplyDelete
  11. wow nie potrafiłabym tak :P
    http://polinapaola.blogspot.com/

    ReplyDelete