Obserwatorzy

Tuesday, September 1, 2015

A może morze?

Postanowiłam zrobić kolejną grafikę, żeby choć na chwilę odsapnąć od czytania lektury (Zbrodnia i Kara). Przedstawia ona zgodnie z tytułem morze. Grafika była wzorowana na zdjęciu. 

                                                               Grafika:
*kliknij na obrazek, aby powiększyć*
Mi osobiście podoba się słońce, góry oraz cienie na morzu. Cała grafika zajęła mi nawet nie 20 minut. Ilość warstw to 12. Chmury są wykonane za pomocą specjalnego, pobranego z deviantarta pędzla. 

gif:



Co sądzicie o grafice? 


12 comments:

  1. Przeglądnęłam też poprzedni post i jestem pod wielkim wrażeniem, no i fakt, że zajęło Ci to 20 minut? :o
    Cara po prostu idelanie *o*
    monomentume.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Boskie! Naprawdę jestem pod wrażeniem, chciałabym mieć takie umiejętności graficzne jak Ty ♥

    Mój Blog - Klik!

    ReplyDelete
  3. Świetnie narysowane, na 1 rzut oka wygląda jak zdjęcie :D (tak to komplement)
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. super! masz ogromny talent! wow i tylko 20 minut!

    mój blog! KILK!

    ReplyDelete
  5. Wow na prawdę mega ci to wyszło! *-*
    Wspólna obserwacja? Daj znać u nas :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    |Weronika i Wiktoria| ♥NOWY POST KLIK♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Jasne, chętnie się dodam do obserwatorów :)

      Delete
  6. Ja nawet nie wiedziała bym jak się do tego zabrać a Ty proszę - myk i mamy piękną grafikę :) Podziwiam :)

    ReplyDelete