Obserwatorzy

Tuesday, September 1, 2015

Cara Delevingne #1

Pierwszą grafiką, którą pragnę tu opublikować jest grafika wykonana ledwie poprzedniego dnia. Przedstawia ona młodą Care Delevingne. Zdjęcie Cary za młodu znalazłam w internecie i po prostu nie mogłam się oprzeć. 

Grafika:
*kliknij na obrazek, aby powiększyć*

Porównanie ze zdjęciem:

Jestem świadoma, że grafika nie jest perfekcyjna i są pewne mankamenty, które należałoby poprawić. Na chwile obecną mogę powiedzieć, że z pracy jestem zadowolona. Według mnie jest udana i w pewnym stopniu podobna do oryginalnego zdjęcia.
gif:


A wy co sądzicie?

12 comments:

  1. Uważam, że jesteś w tym bardzo dobra, życzę sukcesów :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  2. Śliczna grafika! Masz talent ♥ Dodałam blog do obserwowanych i chętnie będę tu wpadać :) Dziękuję również za odwiedziny na moim blogu! Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ogromnie. Takie słowa są wielką motywacją. Nie ma za co, odwiedziny na Twoim blogu to była przyjemność, którą chętnie będę powtarzać :)

      Delete
  3. Bardzo fajna grafika, oby tak dalej!
    Będę zaglądać ;*

    ReplyDelete
  4. Świetny blog :) będę zaglądać częściej ;) czekam na kolejne posty :) obserwuje i liczę na to samo :) zapraszam do mnie caroliv-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. To bardzo miło z Twojej strony. Dodałam się do obserwatorów i dziękuję za dodanie się u mnie.

      Delete
  5. Bardzo fajny post! Na prawdę świetny ^^
    bystka.blogspot.com

    ReplyDelete