Obserwatorzy

Saturday, November 21, 2015

Dziewczyna z perłą

Wolna kopia obrazu `Dziewczyna z perłą`:
 
 
Grafikę wykonałam już jakiś czas temu, ale nie za bardzo miałam okazję ją opublikować.
Myślę, że grafika jest znośna. Oczywiście są pewno mankamenty, ale dalej się uczę :)
Osobiście podoba mi się kolczyk/perła. Jest ładnie wyeksponowana, ma sporo warstw i cieni. Do tego myślę, że ubiór jest zadowalający. Dorobiłam jej brwi i rzęsy, bo na obrazie takowych brak.
Tak wygląda obraz:
 
A tak wygląda grafika po zabawie w gimpie:
 




 
 
 

6 comments:

  1. Co ja bym dała, żeby mieć taki talent ;-;

    Otaku Aliens

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, ale te bazgroły chyba pod talent nie podchodzą :)

      Delete
    2. Bazgroły? Ja bym nawet czegoś takiego nie zrobiła :P
      A tak wracając jeszcze na chwilę do tematu banerów na blogu, to myślę, że nasz nagłówek jest za duży ;D gotowe banerki możesz pobrać stąd: link

      Delete
    3. Dzięki. Generalnie, to u mnie na blogu mam stosunkowo wąski pasek boczny ze względu na wymiary publikowanych grafik.

      Delete
    4. Właśnie zauważyłam :P ale możesz po prostu rozszerzyć sobie cały blog, wtedy będziesz miała więcej miejsca w pasku bocznym, a na grafiki starczy miejsca ;D

      Delete
    5. Wiem, ale niestety mój szablon jest lekko nieposłuszny i mnie nie lubi.

      Delete