Obserwatorzy

Wednesday, September 9, 2015

Przyjme zamówienie na napis

Jeśli chcesz, abym wykonała napis na twojego bloga wystarczy, że zadeklarujesz taką chęć w komentarzu. 
Co należy podać:
-link do bloga
-treść napisu
-wymiary*
-stylistyka*
-kolorystyka*
*mogą być ustalone wspólnie, jeśli nie masz na razie pełnej koncepcji.
Z komentarzy wybiorę 1/2/3 osoby (o ile się taka armia zgłosi), którym wykonam napisy całkowicie za darmo/bądź za reklamę, jeśli ktoś ma opory przed darmówkami.
Mam nadzieje, że ktoś się zgłosi, nie gryzę. 


10 comments:

  1. Lubię swój nagłówek, więc dzięki. Po ostatnich postach widzę jenak, że masz do tego rękę, więc jestem pewna, że ktoś się zgłosi :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo :) Mam nadzieje, że ktoś się zgłosi

      Delete
  2. Na razie nie zmieniam swojego nagłówka. Jeżeli będę zmieniać swój design, na pewno będę o Tobie pamiętzć :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za informacje, uzbroję się w cierpliwość. :)

      Delete
  3. Na razie podoba mi się mój obecny nagłówek (trochę się nad nim napracowałam i wogule).
    Ale gdybyś chciał możesz (kiedyś) wykonać dla mnie grafikę coś ala w poprzednim poście. Jak co to się zgadamy przez e-mail (jest podany na moim blogu w zakładce contact).

    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciała*, bo jestem dziewczyną ;) Co jakiś czas najprawdopodobniej będę dodawała taki post jak ten, więc będzie wiele okazji, żeby zamówić.

      Delete
  4. Bardzo chciała bym, abyś zrobiła mój nagłówek :) Jak na razie nie mam jeszcze na niego pomysłu, ale to możemy ustalić razem ♥ Pozdrawiam i mam nadzieję, że może się do mnie odezwiesz w tej sprawie ;3
    http://poprostuzuzanka.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo chętnie. Gdybym mogła dostać od ciebie jakiś kontakt np. adres mailowy, byłabym w niebo wzięta ^^

      Delete
  5. Świetne napisy :) Myślę, że osoby, które zgłosiły się po nagłówek będą naprawdę zadowolone :)
    black-rose-poland.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetne napisy :) Myślę, że osoby, które zgłosiły się po nagłówek będą naprawdę zadowolone :)
    black-rose-poland.blogspot.com

    ReplyDelete